pilates1

Pilates

Επιδαπέδια ήπια γυμναστική που στόχο έχει να βελτιώσει τη κατάσταση του σώματος (σπονδυλική στήλη) αντιμετωπίζοντας ή προλαμβάνοντας τα προβλήματα που δημιουργούνται απο το σύγχρονο καθιστικό και στρεσσογόνο τρόπο ζωής, όπως πόνοι στη μέση, αυχενικά, μικροσκολιώσεις κλπ…

Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στη δημιουργία ενός δυνατού και καλά τοποθετημένου κέντρου βάρους που θα απαλλάξει απο τις περιττές εντάσεις τα υπόλοιπα μέρη του σώματος έχοντας έτσι θεραπευτικά αποτελέσματα.

Η νοητική εγρήγορση κι αυτοσυγκέντρωση είναι στοιχεία που αναπτύσσονται στο μάθημα, παράλληλα με μια συγκεκριμένη τεχνική αναπνοών που συνοδεύουν τις ασκήσεις. Στο μάθημα χρησιμοποιούνται ειδικές μπάλες και λάστιχα για καλύτερη εξάσκηση.

Υπάρχουν τμήματα αρχαρίων (Pilates 1) και προχωρημένων (Pilates 2) που γίνονται σε δίμηνους κύκλους μαθημάτων κατά τη διάρκεια της χρονιάς.

Τα τμήματα λειτουργούν με περιορισμένο αριθμό μαθητών κι είναι κλειστά (κατά τη διάρκεια του κύκλου) σε νέους μαθητές, μέχρι να ολοκληρωθεί ο τρέχων κύκλος μαθημάτων.

MUST HAVE: άνετα ρούχα άσκησης.

WARNING: ο ιδρώτας και το λαχάνιασμα δεν είναι οπωσδήποτε ένδειξη αποτελεσματικής άσκησης.

TIP: Λόγω της εξατομίκευσης της άσκησης και της ηπιότητας που την διακρίνει συνιστάται ιδιαίτερα σε εγκύους, λεχώνες ή νέες μαμάδες καθώς κι ανθρώπους με ήπια μυοσκελετικά προβλήματα. Αναλαμβάνουμε την ενδυνάμωση ανθρώπων με οστεοπόρωση (και τρίτης ηλικίας) σε συνεργασία με τον θεράποντα γιατρό σας αν χρειαστεί.

Δείτε το πρόγραμμα μαθημάτων »